Eski bir kitapta yazilidir; Mecnun'un kabilesi bir araya gelmis ve Leylanin obasina haber gondermisler: " Bu delikanli asktan helak olacak; azicik merhamet gosterseniz de bir kere olsun leylayi gormesine izin verseniz ne ziyani olur?" Leyla'nin obasindan cevap gelmis : " Onun Leyla'yı gormesini engelllememiz Leyla icin degil onun icindir.Zira o Leyla'yı gormeye dayanamaz diye korkuyoruz."
Kitabin altini cizdiğinizde onu kendinize muhurlediginiz anlamina mi geliyor? Sahsen kitabin altini cizdigimde sanki kitaba saygisizlik yapmisim gibi geliyor. Altini cizmek yerine buraya yada fotografini cekmek daha makul geliyor bana. Siz ne dusunuyorsunuz bu konuda ?