Güzel bir kitaptı akıcılığı iyiydi ama sonunu hiç beğenmedim. Bu kadar ümitsizliğe kapılmış,kötü duruma düşmüş kötümser biri kitap bitiyor diye birden tekrar yaparım,ederim hallerine giriyor.Biliyoruz ki ana karakterin öyle bir iyimserliği ve gücü yok.