Hem biliyor musun, kimi zaman rahatlık, huzur, mutluluk gibi duygularla senli benli olmak yıpratabilir kişiyi. Yepyeni ihtiraslar bulmalı, hatta başı belaya girmeli insanın arada. Asansör belli yerlerde durur ve kapılarını açar. İki kişi çıkar, bir kişi girer.
Sevgili Alev,
Ne yeni yılını kutlayabildim, ne yeni bir yılın geldiğinden haberim var. Eski yılları daha çok seviyorum.
Son günlerde yazma gücüm de yok. Boşalmış, bitmiş gibiyim.
Sana mutluluklar dilerim. Sevgiler.
Artık iyice inandım ki, okumayan kişi anasından dahi olarak doğsa adam olamaz. İnsanı incelten, eğiten tek şey okumak. Bilimsel kitapları kastetmiyorum, roman, senaryo, şiir, oyun, hikâye.. Başka çare yok bence.