biraz saçma ve tuhaf gelecek ama okuduğum her şey artık bayağı gelmeye başladı... hepsinin sonunu biliyorum gibi, sanki bir benzerini okumuşum gibi.beni tek mutlu eden şeyden de yavaş yavaş kopuyorum sanırım.. korkarım
Hissettiklerimi yazıya geçiremiyorum çünkü onlar çok özgün, kağıt üstünde kalan her düşüncem sadeleşiyor sanki, öyle bir evren kurmuşum ki ...hatta benim üç sesim var, yazı sesim herkesin duyduğu sesim ve birde sadece benim bildiğim iç sesim
ne tarafa dönsem başka bir vukuat başımı çevirdiğim her yön çıkmaz sokağa bakıyor ,yürüdüğüm bütün yollar cam kırıkları ,kendimi açmaya çalıştığım her insan bomboş bir sayfa misali malumatsız
Çok havalısın şuanda ninen yan odada namazını kılıyorken bilgisayar başında attığın islamofobik tweetlerle, inanılmazsın şuan iki tane izlediğin diamond tema videosu ile fena bilgilisin aman tanrım