biraz saçma ve tuhaf gelecek ama okuduğum her şey artık bayağı gelmeye başladı... hepsinin sonunu biliyorum gibi, sanki bir benzerini okumuşum gibi.beni tek mutlu eden şeyden de yavaş yavaş kopuyorum sanırım.. korkarım
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hissettiklerimi yazıya geçiremiyorum çünkü onlar çok özgün, kağıt üstünde kalan her düşüncem sadeleşiyor sanki, öyle bir evren kurmuşum ki ...hatta benim üç sesim var, yazı sesim herkesin duyduğu sesim ve birde sadece benim bildiğim iç sesim
ne tarafa dönsem başka bir vukuat başımı çevirdiğim her yön çıkmaz sokağa bakıyor ,yürüdüğüm bütün yollar cam kırıkları ,kendimi açmaya çalıştığım her insan bomboş bir sayfa misali malumatsız