Çok tuhaf değil mi sırf birileri sevmiyor yobaz görüyor diye bazı düşünceleri saklamak ve dile getirmeye çekinmek, binlerce çocuk öldü ama sırf Arap sevicisi yaftası yememek için türlü bahanelere sığınıldı, aman efendim Filistin bize ihanet etmis felan konunun masum bir çocuk olduğundan habersizce üstelik , küçücük masum bir cana dahi merhamet duymayan sen eminim oraya buraya attığın kopeklerimiz ölüyor hayvan hakları sloganların da laftan ibaretti, insan sevmeyen hayvan nasıl sevsinki?