Sabahleyin güneş doğarsa, gün güzel geçecek demektir, o zaman kendi kendime şöyle demekten kendimi alamıyorum: Yine insanların birbirlerine zehir edecekleri güzel bir gün! Birbirlerine zehir etmedikleri hiç bir şey yok zaten; sağlık, itibar, sevinç, dinlenme! Bunun sebebi çoğunlukla ahmaklık, düşüncesizlik ve sıkıntı, ama onları dinleseniz, çok iyi niyetliler.
... başkaları istiyor diye kendi tutkusunu, kendi gereksinimini dikkate almadan, para,onur ve başka şeyler uğruna kendini yiyip bitiren insan her zaman budalanın biridir.