Kağan

Kağan
@Varliksorunsali
ne güzel bakıyorsun:) En büyük aptallık, insanın aptal olduğunun farkında olmamasıdır...
"Eğiticiler, filler zincirlerini kıramayacaklarını öğrenene kadar ip kullanmazlar. Aslında o filleri orada tutan ipler değil, kendi akıllarındaki koşullama. İşte bu yüzden bilgi önemlidir. "
Sezen Dursun isimli okura yanıt verildi
Kağan
Evet bu kareyi yıllar önce gördüğümde her şey seninle başlar adlı kitapta öğrenilmiş çaresizlik bölümünü okuyordum. Ve buna benzer onlarca örnek vardı. Teşekkür ederim
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
O kadar güçsüzüm ki sesim bile çıkmıyor, Saat üçtür belki dört uyusaydım ya keşke, Uyanmaktan korkmasam yüz yıl uyurum sanki Ağaçlar, evler, kuşlar bile uykuda Bir garip, bir tuhaf, bir huysuzum ki sorma. Sana söyleyemediklerimi bak gaybına söylüyorum Içinden konuşma! Bu yeryüzü bu gökyüzü iyi güzel amenna Her işte bir hayır var doğru bunları geçmeyelim Ama bıktım artık şerden hayır damıtmaktan Misal şimdi yan yana uyumak var Uyumamakta hayır var da Uyumakta ne mahsur var Bir güzel olsak ya senle bu anlaşamamazlıklar niye Secdelere küs alnımda bir kara bir kara Kalksak gitsek ya şimdi Belki Abant olur belki Porsuğun kenarı Bayram namazından sonra Ben anlatsam sen anlasan beraberce ağlasak Ağlamak anlamaktır benimle ağlasana... -Ali Lidar- youtu.be/riGuKx4bMN0
Kağan
işte hayat bazen...