Eğer yöneten, yönetimini sürdürmeyi istiyorsa, gerçeklik duyusunu bozmalıdır. Kendisinin yanlış yapmayacağına inanmak ve geçmişteki yanlışlardan ders almak, yönetmenin sırrıdır.-George ORWELL
Kendisini tanıyan fakat yönetmesini bilmeyen bir kimse, derhal mutsuz bir hale gelmektedir.- Jean-Jacques Rousseau
Kişi yönetirken her şeyi elinde tutmalı ama bir o kadar şeyi bırakmalı.Halkı beslemeli ama aç bırakmalı ki öğrensin halkı zorluğu.Savaşa gitmeli ama savaşmamalı.Algı operasyonu yapmalı ama zihni bulandırmamalı.Yani kişi:
İnsanın doğasını ve berraklığını bozmamalı ama onu parıldaması için işlemeli....