Burası kalbinin en değerli yeridir. Burada siyah bir nokta vardır. Canın canı, sevenin cananı buradadır. O nokta, kurumuş bir damla kandan ibarettir. Adına sevda denir, siyaha çalan rengi yüzünden ona sevda derler. Bütün tecelli denizleri, bütün aşk ve ihtiras fırtınaları işte o bir damla kanın içinde dalgalanıp çırpınır. Aşırı sevgi bu damlayı tahrip edip dağıtırsa parçaları bütün vücuda dağılır.
Rabbin katında hep hatırlı olduğunu unutup başkalarının yanında arıyorsun hatırını.Uykudasın.Seni saraya layık gören "AZİZ"Rabbini unutup, ucuzcu bezirğanların gözünde kıymet arıyorsun kendine.YAZIK EDİYORSUN...