Bazı kitaplar tadılmalı bazıları yutulmalı bazıları da ağır ağır çiğnenmeli ve sindirilmelidir.
"Okunacak bir sürü iyi kitap var, oturun da okuyun biraz. Oturun şuraya da ruhunuzu kurtarın!"Emily Bronte
Dürüst kitaplar okuru dürüstleştirirler, en azından onun nefretini ve tiksintisini, kurnaz aklın gizlemesini en iyi bildiği şeyi dışarı çıkartırlar. Kişi, insanlar karşısında ne kadar sakıngan davransa da, bir kitap karşısında salıverir kendini.
Ödünç verdiğiniz bir kitabın geri gelmeme ihtimali veya yıpranmış dönmesi sizi çıldırtır mı? Yoksa "kitap paylaşınca güzeldir" felsefesiyle yaşayan ve bunu dert etmeyen rahat bir okur musunuz?
Cevaplarınızı yoruma bekliyorum⬇️
Ödünç verdiğiniz bir kitabın geri gelmeme ihtimali veya yıpranmış dönmesi sizi çıldırtır mı? Yoksa "kitap paylaşınca güzeldir" felsefesiyle yaşayan ve bunu dert etmeyen rahat bir okur musunuz?
Cevaplarınızı yoruma bekliyorum⬇️