Esra
Takip Et
Esra
@Vaveyla_Library
Sıkı Okur
Bazı kitaplar tadılmalı bazıları yutulmalı bazıları da ağır ağır çiğnenmeli ve sindirilmelidir. "Okunacak bir sürü iyi kitap var, oturun da okuyun biraz. Oturun şuraya da ruhunuzu kurtarın!"Emily Bronte
460 okur puanı
Kasım 2024 tarihinde katıldı
2026 okuma hedefi: 52/140
303
Kitap
106
Takip edilen
540
Takipçi
14
İnceleme
2.511
Alıntı
2
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Berceste
@Berceste06
·
Proust bey ayıp olmuyor mu :))
“Seven erkeğe her şey yapılır, hepsi o kadar salak ki,"
Sayfa 39 - Yapı kredi yayınları
Edebiyat
Çiçek Açmış Genç Kızların Gölgesinde
Marcel Proust
Esra isimli okura yanıt verildi
Esra
Berceste
Kelimelerinin büyüsüne kapılmamak elde değil. Proust bütün duyguları nakış gibi yüreğimize işliyor 🥹😌
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Berceste
@Berceste06
·
Proust bey ayıp olmuyor mu :))
“Seven erkeğe her şey yapılır, hepsi o kadar salak ki,"
Sayfa 39 - Yapı kredi yayınları
Edebiyat
Çiçek Açmış Genç Kızların Gölgesinde
Marcel Proust
Esra
Bu alıntı diğer kitaplarda yaşayacaklarına dair bir işaret. Bir yerde kendine de ithaf ediyor 😄Ah benim güzel kalpli Proust'um çok üzdüler seni çok! 🥹
Melahat
, bir kitap okudu
@Kitapsayfamm
·
Puan vermedi
·
432 syf.
·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2025 205. kitabı
Şah Mat
Mario Mazzanti
8.3/10 · 9bin okunma
Okuyacaklarıma Ekle
Esra
Aslında polisiye okumayı pek sevmem ama bu seriye bayılmıştım. Yüreğim ağzımda okuduğumu hatırlıyorum. Özellikle ters köşe sonları muazzamdı. Keyifli okumalar canım ❣️🥳
Takip Önerileri
Berceste
@Berceste06
·
Aralık ayında hazır kıta bekleyen kitaplarım. Kayıp Zamanın izinde külliyatı, zaman muhafız birliği gibi bekliyor.
1000Kitap
Esra isimli okura yanıt verildi
Esra
Berceste
Rica ederim hocam 🙏Seri bittikten sonra yorumunuzu merakla bekliyor olacağım 😊
Berceste
@Berceste06
·
Aralık ayında hazır kıta bekleyen kitaplarım. Kayıp Zamanın izinde külliyatı, zaman muhafız birliği gibi bekliyor.
1000Kitap
Esra
Niteliksiz Adam serisinden sonra okuduğum en iyi seri diyebilirim. Edebi olarak bir başyapıt. Her ne kadar bize uzak bir hayatı anlatsada betimlemeler ve insan tasvirleri muhteşem. Üçüncü ve dördüncü cilt kefaret niteliğindeydi benim için:)) Bu seriyi okuyacak olanlara her zaman şunu söylerim: Proust'u okuyan birinin ruhu bedeninden ayrılır, başka âlemlerde dolaşır, arınır, kendini bulur. O ruh tekrar bedenine geri döndüğünde hiçbir şey eskisi gibi olmaz! Keyifli okumalarınız olsun hocam📚 Seri bittikten sonra
Monsieur Proust
okursanız yolculuk tamamlanmış olur😊
Geri
İleri