Acının, daha fazla acının; yoksulluğun, kimsesizliğin, göçlerin ve ölümlerin içine yuvarlanıp artık orada ölmek istiyordum. Çünkü Kafka haklıydı. Kendimden başka hiçbir eksiğim yoktu.
Neyse ki gittiğim her şehirde bir sevgilim oldu da onlar uğurladı beni başka yalnızlıklara... Ödünç kağıtlar, ödünç kalemler, ödünç insanlar ve sevgililer. İşte yaşamamın özeti.