Hırsızın cesareti yok muydu bizde
Gecenin ikisinde miydi suç
Karanlık ışığı aydınlatmışmıydı
Zamanmıydı sürükleyen bizi
Karanlıkta aynaya bakmaktı
Gözlerimiz
Belkilerle beklemekti
İnsanlarmıydı alkışlayan bizi
Ah!
Elmadamıydı Suçumuz
Ayın ışığıydı gölgemizi gösteren
Yaptığımız günahlardı
Yıldızlar
Uğruna suladığım yapraklar
Örtümüz
Yağmur damlaları
Tuzumuz
Geceye not bırak sevgili
.m