📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kış Gecesi
Geceyi kaplamıştı yağmur damlaları.
Çaresizlikte beni...
Hasretin demir olmuş
Kelepçelemişti elimi.
Damlaların cama her vuruşunda çıkardığı
Seslerdi parmaklıklar.
Bense tutsaktım bu parmaklarda.
Geceydi beni bekleten
Özgürlüğümdü seninle giden.
KARMAŞA
Oturmuşum denizin güvertesine
Yakmışım elimde sigaram
Gün batıyor yavaş yavaş
Bakıyorum ufuğa
Bekliyorum
Meltemin esintisi çarpıyor yüzüme
Denizin tuzlu kokusu yakıyor genzimi
Balıkçı teknesi geçiyor yanı başımdan
Düşlerimide götürüyor ardından
Güneşde yol alıyor yavaşdan
Ateş yakma zamanım geldi
Kimse olmasın yanımda
Sadece ben ve düşlerim
Düşlerim kadar gizli olsun ki
Mahremim ve ben kalayım