Vecih Kaçan

Vecih Kaçan
@Vecih39
Hayatta insanın üzüleceği en büyük şey hat yapıp ders çıkarmamaktır
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitap okumak kadar rahatlatıcı birşey varsa o da ağacın altında kitap okumaktır
En güzel teşekkür bir tebessüm dür
Kitap okumak için okumayı bilmek yeterli ama kitabı yaşamak için ne okumak ne de anlamak yeterli
Yaşanmışlıklarn ardından bir kelime ile silip yine bir cümle ile başlayabiliyorsak biz hiç yaşamamış hiç beraber vakit geçirmemişizdir