Vecih Kaçan

Vecih Kaçan
@Vecih39
"Biri san kötü mü davrandı?" "Hayır Kimse bana kötü davranmadı .Beni Allah cezalandırdı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Adamı dağa koşarken görenler ,"Aslandan mı kaçıyorsun?" diye sormuşlar. O,"Hayır!"demiş"Kaplanlardan,ejderhadan mı kaçıyorsun ?"diye sormuşlar.O yine "Hayır," demiş ve eklemiş,"ben Aslandan kaplanan korkmam" "Peki o zaman neden kaçıyorsun?" diye sormuşlar ."Aptallardan kaçıyorum,"demiş adam,"çünkü onlarla baş edemem."
Güya sesine alaycı bir hava vermeye çalışıyordu ama içindeki derin kederi, patlamaya hazır öfkeyi gizleyemiyordu artık.
O anda ,Büyük Okyanus'un kuzey enlemlerinde vakit sabah idi
Yüzüme vuran ışık uyandırdı beni. Hayır henüz gün ışımamıştı. Oda alacakaranlıktı, öyleyse nereden geliyordu bu ışık