Adamı dağa koşarken görenler ,"Aslandan mı kaçıyorsun?" diye sormuşlar. O,"Hayır!"demiş"Kaplanlardan,ejderhadan mı kaçıyorsun ?"diye sormuşlar.O yine "Hayır," demiş ve eklemiş,"ben Aslandan kaplanan korkmam"
"Peki o zaman neden kaçıyorsun?" diye sormuşlar ."Aptallardan kaçıyorum,"demiş adam,"çünkü onlarla baş edemem."