Vedat sebik

Vedat sebik
@Vedat_sebik
Ne gariptir; Dirinin yüzünü güldüren yok, Ölüye gidip ağlayan çok..
Reklam
Neyine bağlandım ki bu kadar. Bana bakmayan gözlerine mi, yoksa benim olmayan kalbine mi ? Özdemir Asaf
Seni kim israf ediyor Ben zerrene muhtaçken.
Zaman iyileştiriyor olsa, çoktan iyileşirdik. Biz hissizleşiyoruz.
Ettiğimiz duâ, kıldığımız namazdan uzun gelmeye başladı.
Reklam