Vedat sebik

Vedat sebik
@Vedat_sebik
İnsandaki çocuk vicdanı, tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu doğdukça ve öldükçe, insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.
Reklam

Vedat sebik

, bir kitabı okumaya başladı
Cengiz Aytmatov
8.2/10 · 87,5bin okunma

Vedat sebik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
2026 2. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.7/10 · 9bin okunma

Vedat sebik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2026 1. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268bin okunma
"Biraz daha uyusam bütün bu olanlardan kurtulabilir miyim ?"
Reklam