Vedat sebik

Vedat sebik
@Vedat_sebik
İnsandaki çocuk vicdanı, tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu doğdukça ve öldükçe, insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.
Reklam
"Biraz daha uyusam bütün bu olanlardan kurtulabilir miyim ?"
Bir bahçe
Bir şehirde senelerce oturulur. Bıkılır. Usanılır o şehirden; her yerini gördüm, tanıdım sanılır. Ama daha ne görülmedik insanları ne görülmedik sokakları...
Doğru, benim bir sevdiğim kız vardı. Ama benim sevmeye hakkım yoktu...
Alıntı
Reklam