İnsandaki büyüklük için ifadem Amor Fati'dir(Yazgını sev): başka bir şeyi istememek, ne ileriye ne geriye ne tüm benliğe doğru. Zorunlu olana ne yalnızca katlanmak, ne de gizlemek. Aksine, sevmek onu...
Belki kıskanıyorum Stendhal'i?
Tam da benim yapabileceğim en iyi tanrıtanımaz esprisini aldı elimden: "Tanrı'nın biricik özrü, var olmayışıdır"...
Ben de bir yerlerde şöyle demiştim: neydi şimdiye kadar varoluşa karşı en büyük itiraz?
Tanrı...