“Nereye gidiyoruz?” Sana dönerek;
“Bilmem… Sanırım bilinmeze doğru gidiyoruz” demiştim
sana. Yine biraz sessizleşmiştik. Çünkü o her zaman özle-
diğimiz denizin sesini dinlemeye koyulmuştuk. Sen biraz
beni seyrettin, ben de seni.
“Duyuyor musun, deniz ne kadar güzel şarkı söylüyor?” diye
sorduğumda, o sıra dudaklarından tek bir kelime dökülmüştü.
“Evet” diyebilmiştin, gözlerin yorgun yorgun seyrederkenbeni.“Bak, gittiğimiz o her yerde arayıp da bulamadığımız
“huzur” denizin sesindeymiş meğer” dediğimde
“Evet” diyerek, yine aynı şekilde karşılık vermiştin bana.
Ve devam etmiştim sözlerime;
“Martılar ne güzel eşlik ediyor ona. Ama ne yazık ki bu bir
ayrılık şarkısı… Bu bir veda… Bu bir mesaj, hâlâ anlamadın
mı Bora? Ölüme gidiyoruz… Bak; sonunda, o çok sevdiği-
miz deniz de bir cellat oldu” dediğimde ve sen sözlerime
inanmak istemediğinde;
“Bizim için güzel aşk şarkıları söyleyen deniz, bizi öldür-
mez” dediğinde, artık sana acıyarak baktığım o sıra;
“Bora, kabul et artık” demiştim sana ama bana bir cevap
vermedin. Seyretmeye devam ettin sadece beni. Ve saatlerce
bakışmıştık seninle yol bitene kadar, araba durana kadar…
Aslında biz, bize bakışlarımızda veda ediyorduk.
Sayfa 109 - https://www.babil.com/sonsuza-dek-elveda-kitabi-duru-nur-gulhttps://www.hepsiburada.com/sonsuza-dek-elveda-duru-nur-gul-pm-HBC00007S5XZDhttps://www.bkmkitap.com/sonsuza-dek-elveda?srsltid=AfmBOopcxg9giHzxLHB7PESf3Sm4sgwyNe_ZcrNfpKTnxDQ_iUP6VDs5https://www