Gerçekte kimdim ben? Bunu
hiçbir zaman bilemedim ki ben. Her zaman farkındaydım
ki hayat çok zor ve insanlar da bir o kadar zalimdi. Belki
de bu yüzden aşk, bizim gibilere yasaktı hep. Ben şeytanın
kızı olduğum için mi, sen bir soytarının oğlu olduğun için
mi yoksa kukla olduğumuz için, köleleştirilmiş ve sadece
bize verilen emirleri yerine getirmekle yükümlü olduğumuz
için mi bize yasaktı aşk? Kime âşık olacağımızı, kiminle
evleneceğimizi de soyumuz mu, bulunduğumuz konum
mu belirleyecekti yani? Ben şeytanın kızı olduğum için birşeytanla mı evlenmek zorundaydım? Sen o soytarının oğlu
olduğun için bir soytarı ile mi evlenmek zorundaydın yani?
Kim çıkarmış ki bu kanunu?
Sayfa 112 - https://www.babil.com/sonsuza-dek-elveda-kitabi-duru-nur-gul https://www.hepsiburada.com/sonsuza-dek-elveda-duru-nur-gul-pm-HBC00007S5XZDhttps://www.bkmkitap.com/sonsuza-dek-elveda?srsltid=AfmBOopcxg9giHzxLHB7PESf3Sm4sgwyNe_ZcrNfpKTnxDQ_iUP6VDs5 https://w