Hatırlar mısın bilmem ama bir kere bana, yolumu kaybedip
karanlıkta ışık aradığım bir zamanda şunu demiştin “Yolu
öğrenmenin en iyi yolu, kaybolmaktır.” Bu sözünü hiç unut-
madım, aradan yıllar geçmiş olsa da...
Sayfa 112 - https://www.babil.com/sonsuza-dek-elveda-kitabi-duru-nur-gulhttps://www.hepsiburada.com/sonsuza-dek-elveda-duru-nur-gul-pm-HBC00007S5XZDhttps://www.bkmkitap.com/sonsuza-dek-elveda?srsltid=AfmBOopcxg9giHzxLHB7PESf3Sm4sgwyNe_ZcrNfpKTnxDQ_iUP6VDs5https://www