Bilmiyorum.Mutlu olmamız için gerekli her şeye sahibiz,ama mutlu değiliz.Bir şey eksik.Etrafa bakındım.Ortadan kaybolduğunu kesinlikle bildiğim tek şey,on on iki yıldır yaktığım kitaplardı.Bu yüzden,kitapların faydası olabilir diye düşündüm.
Bir insanın siyasi açıdan mutsuz olmasını istemiyorsan ,bir meseleyi iki farklı açıdan sunma ki kaygılara kapılmasın;tek bir açıdan sun.Daha da iyisi,hiçbir açıdan sunma.