Sadece mütevazı bir insan naziktir.Çünkü o,bir insanla kurduğu ilişkide ona da kıymet vermekte,onu da layığınca dinlemekte ve böylece ona biricikliğini hissettirmektedir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın kendi zayıflıklarını bilmesi,acı verici bile olsa bu zayıflıklıkları kabullenmesi ve kendine karşı dürüst olması,iyi bir başlangıç noktasıdır.Bizi olduğumuzdan daha büyük,daha güçlü,daha kudretli gösteren yanılsamalardan uzaklaşmak gerekir önce.Böylece hayat hakkında "ne de çok şey bilmediğimizi"öğeniriz.
...hayatı hayal kırıklıkları,yanlışlar veya yenilgiler olmadan yaşayamayız,bunlar olmaksızın hayattan bir şey öğrenemeyiz.
Huzur ve itmiana giden yol,yenilmeyi de becerebilmekten geçer.