...hayatı hayal kırıklıkları,yanlışlar veya yenilgiler olmadan yaşayamayız,bunlar olmaksızın hayattan bir şey öğrenemeyiz.
Huzur ve itmiana giden yol,yenilmeyi de becerebilmekten geçer.
Korkma,muhtaç olma.Dikkatini olduğun hale çevir.Vaktin evladı ol.Yaptığına,yediğine,duyduğuna,gördüğüne ,baktığına,yaşadığına dikkat kesil.Pür dikkat ol.
Sonuçlar üzerine düşünmek,çoğu zaman aşırı kaygı uyandırarak bizi felç eder.Ok yaydan fırladığında artık kontrolümüz dışındadır.Biz sadece iyi nişan alabiliriz.Bütün sonuçları kontrol edebileceğimizi sanmakla sadece kendimizi aldatırız,kontrol edebileceğimiz sadece kendi çabamızdır.