Beni sinir edecek bütün insanlardan uzak durmaya çalıştıkça aynı tipler burnumun dibinde bitiyor. Sizin gibilerden daha kaç tane var acaba amip gibi çoğalıyorsunuz.
İnsanlar (bazıları) eve kapandı artık daha çok insan aşağılamaya, dışlamaya, hor görmeye başladılar. Kendinizi geliştireceğiniz yerde oturduğunuz yerden tuhaf hareketler sergilemeseniz mi acaba?