Hey gidi insanlar! Diğer hemcins lerimizde ayıpladığımız, eleştirdiğimiz hallerin bir çoğuna kendiliğinden razı oluruz da kendi kendimizi kınamak, paylamak aklımıza gelmez.
Yaşamak,en sade tarifiyle gönülde yatan istekleri yenilemekten başka bir şey değildir.sadece yerin ve zamanın, yaşın ve yılın değişmesi ile isteklerin türü değişir.En istekten arınmış yaşamaya uğraşan filozofların şu kararlarında bile bir maksat, bir arzu gizlidir.