Bu insanlar niye böyledir? Niçin bazıları çok iyi, bazıları çok kötü oluyor? Niçin herkesin korktuğu, çekindiği insanlar var, birde kimsenin korkutamadıkları! Niçin kimi insanların çocuğu oluyor, kimilerinin olmuyor? Niçin kimi insanlar başkalarına, isterlerse maaş vermezler? En iyi insanlar en fazla maaş alanlar mıdır?