O puslu perde tamamen kalktığında ortaya ne çıkabilirdi ? İnsanlığın başına neler gelmemiş olabilirdi ? Ya zulüm ortak bir tutku haline geldiyse ? Ya bu sürede insan ırkı, insanlığını yitirmiş; insanlık dışı, anlayışsız ve ezici bir çoğunlukla güçlü bir şeye dönüşmüşse ?