Gerçek bir hayat hikayesi olması hasebiyle ve yaşanılanları bir nebzede olsa bize aktarmak için yapılan tasvilerden dolayı ağladığım yerler oldu savaş yılları yaşann korku ,kaygı ,esir hayatı ,bir müslümanın esaret altında dahi sahip olması gereken duruşun portresini çizmiş kitabın kahramanı Bekir Bey,Nurullah Genç 'in dedesi olur kendisi ve bir kez daha anladımki yaşanmadan yazılmıyor acılar yazarın kalemine yüreğine sağlık ... okumak isteyenlere keyifli okumalar dilerim