"Ergenliğin o uçarı neşesine ve denetimsizliğine kapılmış,yetişkinliğin yani hazzı geciktirebilmenin olgunluğunu yitirmiş bir 'yırtık' insanlar topluluğuyuz.."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan ölümsüzdür,sadece diğer varlıklar arasında yorulmaz bir sese sahip olduğu için değil,aynı zamanda bir ruhu; şefkate,fedakârlığa ve tahammüle muktedir bir ruhu olduğu için bu böyledir..