Öncelikle kitap bana kalırsa ebeveynlerin okuması gereken bir kitap. Çocuklarınızı olduğu gibi kabul etmeniz gerektiğini yansıtmasının yanı sıra hayatta bir çok çaba verdiğimizi ama günün birinde öldüğünüzde hiç bir şeyin sizin ile birlikte gelmeyeceğini konu alıyor. Bir çok şeyi stres ediyoruz ama günün birinde aldığımız takdir belgeleri, teşekkür plaketleri hepsi bir çekmecede bizimle ölümü bekliyorlar çünkü öldüğümüzde onlarında bir öneminin kalmayacağı bizimle beraber unutulacağı çok güzel yansıtılmıştı. Kitapta aynı zamanda anne-kız ilişkiside güzel bir tonda anlatılmıştı. Kim Hye-JinKızım Hakkında Her Şey
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap eski zamanları seven okuyucular için şahane. Aslında kitabın temelinde gerçekten de aşk güzel işlenmiş oldukça masumdu ve bana kalırsa çok klişe değildi. Kadınların eski zamanda tek yapabilecekleri şeyin evlenmek olması oldukça üzücü olmakla beraber kadınların güçlü duruşuda bir hayli şahaneydi. Mr. Darcy ve Elizabeth bütün çiftlerin arasında parıldayan bir çiftti. Kitap gerçekten akıcıydı ve beni hiç sıkmadı...
Kitap kesinlikle hayatında sürekli 'keşkeleri' olan kişilerin okuması gereken bir kitap. Gerek akıcılığı ile gerekse verdiği mesajlar bakımından gerçekten güzel bir anlam taşıyor. Matt Haıg'in tarzı asla sıkmıyor. Gerçekten tavsiye ettiğim bir kitap oldu...