nivek

nivek
@Veranikaa
الله
Mirazê mın dıl be, ber seriyê mın kevır be. Gönlümün muradı olsun, yastığım taştan olsun..🍂
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Eger hûn nebin yek, hûn ê herin yek bi yek." Eğer bir olmazsanız, bir bir gidersiniz..🍁
Edebiyat
"Kimseyi o kadar iyi tanıyamazsın, herkesin içinde gizli bir odası vardır.."🍁🍂🦋
Edebiyat
"Şu anda kim bilir napıyorsun sen... Belki uykudasın, belki gezmede. Yahut da temiz, duru bir banyodasın.. Başın, dişin ağrımasın,için bir garip burkulmasın da nerede olursan ol... Yeter ki yaşa!.."
Edebiyat
Anladın mı canım?
Benim için çok mühim olan, sana âşık olmak veya âşık olmadığımı bağırıp yırtınmak değildir. Aslolan, seni kırmamak, üzmemek, kaybetmemektir.
Edebiyat