"Cesaret nedir haberin bile yok senin," dedi Eyüp Baba. "Cesaret göstermek için bir şeyin tehlikede olması lazım. Oysa ben buraya kaybedecek hiçbir şeyim olmadan geldim."
Bu dünyada en şanslı olanlar bence çirkinler ve aptallar. Yan gelip yayılarak yaşam denen oyunu ağzı açık seyredebilirler. Zafer denen şeyi bilmeseler bile hiç değilse yenilgiyi de tatmazlar. Aslında hepimizin yaşaması gerektiği gibi yaşar onlar, kaygısız, kayıtsız, çalkantısız.