Adem

Adem
@Vesoljaa
..aslında her şey tuhaf. Yaşam, insanlar... Her şey dibe, ta dibe çökene kadar su yüzünde sürüklenen bir köpük sadece. youtu.be/qbfFSXQB-gw?si=...
insanlar, çoğunlukla korkaktır. Ağızları var, dilleri yok gibidir. Karıları, hergün evde çocuklarını döverek hayatın sırtlarında hergün şaklayan kırbaç acısını çıkarmağa çalışırken yine o nedenle kocalar da karılarını döverek dünyanın zulmünden öç aldık sanırlar.»
Sayfa 21
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gerçek bir aydın, bu zavallı halkın arasında başka bir yıldızdan düşmüş garip bir yaratık gibi görünüyor.
Sayfa 6
Kafamda çiçekler açmaya görsün, kokuları bütün dünyayı kaplar.
Sayfa 64
6 Ağustos 1945 tarihine kadar, Hiroşima, 360.000 nüfuslu işlek bir limandı. Ama o sabah, yeryüzünden silindi.... bir tek dakika içinde, 8:15 ile 8:16 arasında, altmış bin ev kül olmuş, yüz bin kişi de yanarak, ezilerek ölmüş. Tiksiniyorum istatistiklerden! Her rakamın ardında insan yüzleri var sanki, acıyla bana bakıyorlar.
Sayfa 36