Vibia Sabina

Vibia Sabina
@Vibia
Evsiz Kediler Sokağı
137 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Geçen gün şu pencereden aşağı bakıyordum. Yüzlerce insan ortalıkta koşturup duruyor. Elli yıl sonra bu insanların çoğu yaşamıyor olacak. Yüz yıl sonra hiçbiri kalmayacak
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Ölüm varsa biz yokuz, biz varsak ölüm yok."
Edebiyat
"Para biriktirmeye uğraştım hep. İlerde lazım olur sandım. Ne aptalmışım. Keşke o paraları çatır çatır yeseydim."
Edebiyat
Kelebek, ne güzel olduğunu ne de ömrünün kısalığını biliyor. Kısacık ömrünü gerektiği biçimde yaşıyor sadece.
Edebiyat
Hani bir şarkı var. "Herkes kendi kaderini yaşar," diye. Benim kaderim kötüymüş demek.
Edebiyat