Özge kuşkonmaz

Özge kuşkonmaz
@Vicdanli
''Birinin insanlarda ki iyiye inanma nedeni ol''
Insanın kendinde olmama halini iyi bilirim. Çünkü oradan çekip gitmissindir..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ya yaşarsın ya beklersin, ikisi birden olmuyor, bunu anladım artık. Ölüm ile beklemek arasındaki tek fark birinin uykuda yapılmasıdır..
Shakespeare ne demiş? Beklemek, cehennem ateşinden daha yakicidir..
Ben yürürken yolda bulduklarımı kaybetmişim, sen acıyla dogurduklarini..
Olanlar oldu ve hayatımın yasını tutmaktan artık vazgeçiyorum. Bugün yağmur yagacakti. O da vazgeçmiş olmalı...