Vikohanımm

Vikohanımm
@Victoria_21
Kimseye iyi veya kötüdür demekte acele etmiyorum.Çünkü insanlar beni her zaman şaşırtmayı başarmışlardır. ~T.Eliot 삶의 어려움...
5/10
·52 syf.··
2020 26. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 14 Haziran 2020 11:13
Şiir serbest bi tema ile yazılmış fakat kelimeleri, yargıları ve cümleleri pek bağdaştırıcı bulamadım ama farklı güzel duygular içeren noktalar vardı.Adeta yazar kendi yaşadıkları ve hayalindeki düşüncelere mısralara dökmüş gibi bu yönden akıcı ve öznel ifadeler yer edinmiş denebilir.Ağır bir dili yok gayet yalın ve anlaşılır şekilde.Şiirlerle pek iç içe değilim ama okunur halde gayet guzel şiirler vardır mesela bu Şiir kitabı örnek verilebilir.Umarım daha güzel şiirlerle karşılaşırım ilerki günlerde:)
1000Kitap Gerçek Okurlar
İki Ölü KanaryaZehra Yiğiter · Chill Yayınevi · 201858 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yazar Hüseyin Yılmaz'ın ilk romanı " Hüzün Çiçeği " Bence pek okuma zevkini hissettirecek bir kitap olmamış belki ilk roman oluşu sebebi de olabilir fakat olaylar birbirinden kopuk ilerliyor karakterler tanıtılmadan ilerliyor ve birden fazla karakter olay gelişiminde direkt olarak öne çıkıyor.Betimlemeler az olmasıyla düşündürücü,hayal ettirici pek yanı yok ama diyaloglar fazla verilerek konuşturma faslı güzel olmuş. Fakat kitabı okuyarak devam ettiremedim yani okuma heyecanı oluşturmadı pek olayları bağdaştıramadım açıkçası zorlandım...Bu yüzden kitabı yarım bıraktım.
Hüzün ÇiçeğiHüseyin Yılmaz · Alternatif Düşünce Yayınları · 199317 okunma
7/10
·240 syf.··
2020 43. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 16 Eylül 2020 17:18
Kitap türü siyasi sosyal romandır.Konusu ise aşk ve psikolojik olaylar vardır.Ayrıntılar fazla bu yüzden sindire sindire okunması gereken bir kitap.Kitap ismini ordunun kırmızı giysileriyle ruhban sınıfının siyah cüppelerinden alır. Zaman ayırıp aralıklarla okunulması gereken bir eser.Gayet sürükleyici ve akıcıydı. ~"Yaşadığımı sanıyordum.Oysa kendimi yalnızca yaşama hazırlıyormuşum." ~"Bir insanın değeri neyse, bulunduğu yer de o kadar değerlidir."
Kırmızı ve SiyahStendhal · Akvaryum Yayınları · 201212,7bin okunma
Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat
9/10
·80 syf.··
2020 41. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 29 Ağustos 2020 21:21
"Bu insan tükenmiş.Ancak bir ölü ya da hiçbir kasında yaşam belirtisi olmayan biri ancak böyle yığılıp kalır." Stefan Zweig Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat eserinde Bayan C’nin ilk defa karşılaştığı bir adama anlattığı en ilginç en unutulmaz bir gününden yani yaşamındaki 24 saati anlatır.Yazar diğer eserlerinde de olduğu gibi bu eserinde de psikolojik tahlilleri olağanüstü akıcı bir dille anlattmış. Okurken bir sonraki cümlenin ne olacağını, sayfaların hızlanışını farkında olmadan merak ederek okuyorsunuz.Az sayfalık kitap olmasına rağmen betimleme,akıcı dil,olağanüstü olaylar insanı mest ediyor.Kitap bittiğinde direk "Stefan ne yaşattırdın bize ya!" dedirtti bana:) Kitap kesinlikle müthiş Okumanızı tavsiye ederim.Sağlıcakla kalın,kitapla kalın:) ✔"Bir insan için bütün yaşamınızı bir kenara itiyorsunuz, o ise kayıtsızca elinin tersiyle kovduğu bir sinekten daha fazla değer vermiyor size." ✔Bütün acılar korkaktır, yaşama karşı duyulan aşırı arzu karşısında acı geriler;çünkü yaşama arzusu, düşüncelerimizde var olan ölüm arzusundan çok daha güçlü şekilde bedenimizin her zerresinde mevcuttur.
Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört SaatStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024151,1bin okunma
8/10
·56 syf.··
2020 40. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 19 Ağustos 2020 22:13
Bir Çöküşün Öyküsü adlı kitapta Fransız Saray’ında yetişmiş bir bayanın yaşamı anlatılmaktadır.Kitabın baş karakteri olan Madame de Prie ansızın bir gün gözden düşer ve kral tarafından Normandiya’ya gönderilir.Madame de Prie kalabalık seven insanların onunla ilgilenişiyle eksik kalamaması gerektiği üzere ve saray’a tekrardan dönebilmek için planlar yapar. Madame de Prie' de oluşan içinde barınan çöküşler bende dahil olmak üzere bir çok kişide var olduğunu düşünüyorum.Kitap okunabilir vaziyette,bir saatte güzel bir odak ile okunabilir. Kitabı diğer Stefan Zweig kitaplarından daha az etkileyici buldum.Fakat kadın psikolojisindeki çözümler karakterler üzerinde düzene oturtulmuş ve güzel akıcı bir şekilde anlatım oluşmuş. • "Tek bir insanın diğeri için neler ifade edeceğini hiç bilmemişti, çünkü hiç yalnız kalmamıştı." Keyifli okumalar:)
1000Kitap
Bir Çöküşün ÖyküsüStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202591,9bin okunma