Vikohanımm

Vikohanımm
@Victoria_21
Kimseye iyi veya kötüdür demekte acele etmiyorum.Çünkü insanlar beni her zaman şaşırtmayı başarmışlardır. ~T.Eliot 삶의 어려움...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
1k öyle değil mi?
Eskisi gibi okur etkileşimi yok hatta eski okurlar bile ortalıkta görünmüyor boş saçma sapan hesaplar ortalıkta umarım bir an önce eski haline getirilebilir...
1000k
Aciz bir bedenden ve ruhtan ibaretim.
Sayfa 59·Kitabı okuyor
Herhangi bir şeyi yapmak sana zor geldiğinde, bunu insanın yetersizliğine verme; insanın yapabileceği bir şeyse sen de yapabilirsin.
Sayfa 57·Kitabı okuyor
1000k
Peki şimdi ruhumu ne için kullanıyorum? Her zaman kendine bunu sor.
Sayfa 46·Kitabı okuyor