Vikohanımm

Vikohanımm
@Victoria_21
Kimseye iyi veya kötüdür demekte acele etmiyorum.Çünkü insanlar beni her zaman şaşırtmayı başarmışlardır. ~T.Eliot 삶의 어려움...
Beni tek bir şey kaygılandırıyor: İnsanın doğasının istemediği bir şey yapmak, ya da istemediği bir şekilde, istemediği bir zamanda yapmak.
Sayfa 68·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatımız tıpkı bereketli başaklar gibi biçilir, biri var olurken, diğeri yok olur.
Sayfa 70·Kitabı okuyor
1K
Kendi içine çekil. Yönetici ilke kendisiyle yetinen bir doğaya sahiptir ve doğruyu yaptığında huzur verir.
Olmayan şeyleri varmış gibi düşünme; elinin altındakilerden birini tercih et ve eğer onlar da olmasaydı, onları nasıl arayacağını düşün. Yine de seni memnun eden elindeki şeylere kendini fazla kaptırma, onlara fazla değer verirsen elinden kayıp gittiklerinde üzülürsün.
Sayfa 69·Kitabı okuyor
Hayata Dair
Çok yakında her şeyi unutacaksın, herkes de seni.
Sayfa 68·Kitabı okuyor