Uyku adı altında beni yoklarsa ölüm.
Ki ben tüm uykuları hep uyanıkken gördüm.Neden mi ben kendimin sorardım adlarını?
Anlasınlar diyedir, ben nasıl, nerde öldüm.
Viktoria
@Victorianse
·
Uyku adı altında beni yoklamaz ölüm.
Neleri yaşadımsa uyanıklıkta gördüm.
Uyurken geçenlerin sormadım adlarını.
Kaçı kaça böldümse yaşanırlıkta böldüm..
Gecikmiş bir gizleme, Birikmiş bir özlemi Sakladınız mı..
Gelmeyecek bir gideni, Olmayacak bir nedeni Beklediniz mi..
Bir gerçeği erken.
Bir açlığı tokken Anladınız mı..
Hep mi hep ölecekmiş gibi.
Hiç mi hiç ölmeyecekmiş gibi Yasadınız mı..
Ben birisini öldürecektim.
Ama kimi öldüreceğimi unuttum.
Ben kin güden bir kişi değilim..
Yazık, kimi güldüreceğimi unuttum.
Ben bunları size bir-bir anlatacaktım.
Ağlatırım korkusundan ağlayacaktım.