Seni, senden de yakın, yalnız ben tanıyorum.Sana, seni en sıcak bir ben anlatıyorum.
Kimse varamaz senin ben kadar yakınına;
Çok zamanlar kendimi sanki sen sanıyorum.
Sana seni anlatsam, anlatırım kendimi.
Sende seni ararken kendimi arıyorum
Unutturmayacağım, seni yaşatacağım.
Kendimi çoğalttıkça, seni kuşatacağım.
Her zamanda, her yerde sen bende yasadıkça...Sen evreninde sana seni aratacağım.
Ben sensiz olanlara seni aratıyorum.
Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum.
Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.
Bir şiir derledim de bir yaşamın ardından, Ne yazdıranını ne yazanını sordular.
Kalanın gidenine, gidenin kalanından Ödeyenini değil, kazananı sordular.