Viktoria

Viktoria
@Victorianse
Ne kadar yabancı gelse de. Çünkü ev bazen, dört duvardan ve bir çatıdan oluşan tuğla yığını değildir. Ev bazen insanlardır.. Wattpad:viktoriancee
Bıçak sana saplanmadan acıyı hissetmeyecek misin.? Unutma, eğer acı hissetmiyor ve ses çıkarmıyorsan elinde bıçağı tutan sensindir..~BL
Beyaz Leke
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Benim gözlerim ne renk.?" "Zümrüt yeşili değil" "Benim gözlerim ne renk Bora.?" "Artık zümrüt yeşili"
Maça Kızı 8
"Bazen ölmeye değer"
Maça Kızı 8