Rojbîn

En iyisi susmak. Susmak ve unutmak. Unutmak mümkün değilse de, Belki de hatırlamamak. Ne de olsa; İkisi aynı şey değil. #kelebeğinrüyası
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gelin üzgün, kederli insanlarla vedalaşalım. İnsan, yaşamına bunalımlı, bedbaht insanlar yüzünden karanlık ve kasvet çöküyor. Şikâyet eden, hasta ve üzgün insanlar yüzünden başımız dertte. •Osho
İnsan bir yaştan sonra istediği gibi gerçekleştiremediği kendinin de yasını tutuyor ister istemez..
1000Kitap