Rojbîn

“İçimizden bir parça kopmuştu, Ve o kopan şeyin adı Umuttu.”
Sayfa 34·Kitabı okudu
Reklam
“Hep kaybeder, Günah ile bahse giren.”
Sayfa 32·Kitabı okudu
Uyumak mümkün olmaz ağlarsa O güne kadar ağlamamış olanlar:
Sayfa 30·Kitabı okudu
Mutluyum derdi hep, Celladın elleri yakındı diye.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Oysa herkes öldürür sevdiğini, Bunu böyle bilin, Kimi hazin bir bakışla öldürür, Kimi latif bir sözle, Korkaklar öperek öldürür, Yürekliler kılıç darbeleriyle! Kimi gençken öldürür sevdiğini, Kimi ihtiyarken; Kimi şehvetli ellerle boğar, Kimi sevdiğini altına boğar: Merhametlisi bıçağını savurur, Çünkü böyle ölen çabuk soğur. Kimi az sever, kimi çok, Kimi alır, kimi satar; Kimi öldürürken gözyaşı döker de, Kimi gözünü bile kırpmaz: Çünkü herkes öldürür sevdiğini, Ama herkes öldürdü diye ölmez.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Reklam