Kül tilkisi

Kül tilkisi
@Viixenn
F "Fakat anlama duyulan bu ilgisizlik içerisinde, bu anlam arayışı da ne oluyordu?" - Samuel Beckett
Dün herşeyindim. Bu gün hiçkimsen. Aslında hep Hiçkimsenmişim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkes kanadığı yerden kanattığı gibi, sevildiği yerden sevmeği öğrenmeli.
Sorun şu ki insan sevmediğini sadece daha fazla sevdiği birisyle karşılaşınca anlayacak, ve "beni sevemiyorsun" diye görmezden geldiği bütün isyanları sevdiğine karşı kendisi atacak.
Gözlerine gömüleceksem, intihara meyilliyim.
Aptal optimist.
Her şeye iyi yönüyle bakmaktan vazgeç. Bazı şeyler gerçekten kötüdür.