Kül tilkisi

Kül tilkisi
@Viixenn
F "Fakat anlama duyulan bu ilgisizlik içerisinde, bu anlam arayışı da ne oluyordu?" - Samuel Beckett
Gideceğini söylüyor herkes, Arkana bakmadan, Hoşcakal demeden gideceğini. Korkutuyorlar ya beni, Sahi gidersen. Hiç dönmez misin geri? Özlemez misin beni? Gideceğini söylüyor herkes. Öyle emin, öyle kararlı. Gözlerini kaçırarak gideceğini. Üzüyorlar beni. Ya gidersen, Unutur musun beni? Verilen onca sözleri? Gideceğini söylüyor herkes. En çok da annem. Hiç sevmeden gideceğini. Uyarıyorlarmış beni. Hiç gitmesen, Bizden olmaz mı iki güzel sevgili? İstemez misin her mumda seni dilemeyi? Gideceğini söylüyor herkes. Kelimelerim kalmandan yana. Sözlerim, mısralarım. Kalbim, aklım zihnim. Kal diye yalvarıyor sana. Gideceğini söylüyor herkes. Lütfen gitme.. #şiirim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Kül tilkisi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2025 4. kitabı
Attila İlhan
8.1/10 · 13,3bin okunma
Sağken değere binmez hiçbirşey bilirim Şiirler de öyle, şairlerde. Var olmayana anlam yükler, sever herkes. İyiler de kötüler de. Ölümü elbet görür herkes, Kalanlar da, gidenler de. Herşey böyle hızlıyken, keşke sevsen beni. Yarınlarda bugünlerde. Dün zaten sevmedin. Umudum bir sonrakine