Gideceğini söylüyor herkes,
Arkana bakmadan,
Hoşcakal demeden gideceğini.
Korkutuyorlar ya beni,
Sahi gidersen.
Hiç dönmez misin geri?
Özlemez misin beni?
Gideceğini söylüyor herkes.
Öyle emin, öyle kararlı.
Gözlerini kaçırarak gideceğini.
Üzüyorlar beni.
Ya gidersen,
Unutur musun beni?
Verilen onca sözleri?
Gideceğini söylüyor herkes.
En çok da annem.
Hiç sevmeden gideceğini.
Uyarıyorlarmış beni.
Hiç gitmesen,
Bizden olmaz mı iki güzel sevgili?
İstemez misin her mumda seni dilemeyi?
Gideceğini söylüyor herkes.
Kelimelerim kalmandan yana.
Sözlerim, mısralarım.
Kalbim, aklım zihnim.
Kal diye yalvarıyor sana.
Gideceğini söylüyor herkes.
Lütfen gitme..
#şiirim